• საქართველოს ეროვნული ბანკისა და ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის ნორმატიული აქტებისა და მითითებების დანერგვა ორგანიზაციაში; მათი დაცვის კონტროლი;
• მისოს „ფულის გათეთრებისა და ტერორიზმის დაფინანსების წინააღმდეგ ბრძოლის, რისკების მართვის“ პოლიტიკით გათვალისწინებული მოთხოვნების დაცვა და კონტროლი;
• ორგანიზაციული რისკების ანალიზის კომპლექტურობის განსაზღვრა, დოკუმენტირება და ხელმძღვანელობისთვის წარდგენა;
• ორგანიზაციაში დანერგილი კონტროლის სისტემების საკანონმდებლო მოთხოვნებთან შესაბამისობის მუდმივი მონიტორინგი და საჭიროებისამებრ, მისი სრულყოფის მიზნით წინადადებების მომზადება/ დანერგვა;
• ახალი პროდუქტებისა და მომსახურების დანერგვის პროცესში, რისკების შეფასება და რისკის მიტიგაციის ზომების შემუშავება;
• საანგარიშო პერიოდში დაფიქსირებული დარღვევების / ცვლილებების შესახებ მენეჯმენტის ინფორმირება;
• ზედამხედველის მიერ განსაზღვრული რეკომენდაციებისა და მათი შესრულების მდგომარეობის შესახებ მენეჯმენტის ინფორმირება;
• კლიენტის ან გარიგებების შესახებ ფმს-ს, საქართველოს ეროვნული ბანკის ან სამართალდამცავი ორგანოების მიერ გამოთხოვილი ინფორმაციის მომზადება;
• კლიენტების მომსახურების პროცესის მხარდაჭერა (სქრინინგი, KYC);
• საეჭვო კლიენტების და ტრანზაქციების ანალიზი; პრევენციული ღონისძიებების განხორციელება;
• მონიტორინგს დაქვემდებარებული გარიგებების გამოვლენა და ანგარიშგების გაგზავნა ფინანსური მონიტორინგის სამსახურში;
• საქართველოს ეროვნული ბანკის მიერ მოთხოვნილი დამატებითი ინფორმაციის მოძიება და დროულად წარდგენა;
• საქართველოს ფინანსური მონიტორინგის სამსახურის მიერ მოთხოვნილი დამატებითი ინფორმაციის მოძიება და დროულად წარდგენა;
• ფულის გათეთრების კუთხით, შესაბამისი პროგრამული ცვლილებების და სიახლეების დანერგვის მიზნით დეველოპერებისათვის დავალებების მიცემა (სამუშაო გეგმის შედგენა);
• საკანონმდებლო - ნორმატიული ბაზის სიახლეების/ცვლილებების შესახებ მენეჯმენტის ინფორმირება;
• ფულის გათეთრების კუთხით კანონების, ნორმატიული დოკუმენტებისა და სახელმძღვანელოების ცვლილების შემთხვევაში - შიდა პოლიტიკა-პროცედურის ცვლილება.
• 6 თვეში ერთხელ, ეროვნულ ბანკთან წარსადგენი ანგარიშგების ფორმის შედგენა;
• ორგანიზაციის სხვა თანამშრომელთა კონსულტირება, ინფორმაციის მიწოდება;
• პერიოდულად, სპეციალური სასწავლო პროგრამების ორგანიზება, ტრენინგის წარმართვა / თანამშრომელთა ტესტირება.
• მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება საბანკო ან მიკროსაფინანსო ორგანიზაციაში AML/ შესაბამისობის კუთხით
• AML კუთხით კანონების, ინსტრუქციებისა და ნორმატიული აქტების ცოდნა
• დახვეწილი წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი
• სასურველია მენეჯერული გამოცდილება
• უცხო ენების ცოდნა (ინგლისური, რუსული)