შესყიდვების დეპარტამენტის ხელმძღვანელის მოადგილე
ვაცხადებთ ვაკანსიას შესყიდვების დეპარტამენტის ხელმძღვანელის მოადგილის პოზიციაზე „ჯიაიჯი ჰოლდინგი“-ის შვილობილი კომპანიისთვის, „საქართველოს საერთაშორისო ენერგეტიკული კორპორაცია“.
GIG ერთ-ერთი უმსხვილესი ბიზნეს ჯგუფია საქართველოში. GIG ჰოლდინგში შემავალი კომპანიები 30 წელზე მეტია რაც ოპერირებენ ადგილობრივ ბაზარზე, ახორციელებენ ინვესტიციებს მაშტაბურ პროექტებში, მათ შორის ქვეყნის ფარგლებს გარეთ. ჰოლდინგში შემავალი ბიზნეს ერთეულების საქმიანობის სფეროები დივერსიფიცირებულია და მოიცავს: ელექტროენერგიის გენერაციას, ბუნებრივი აირით ვაჭრობას, უძრავი ქონების მართვასა და განვითარებას, განათლებას, დაზღვევას, ჯანდაცვას და სამშენებლო მასალების წარმოებას.
პოზიციაზე მივესალმებით კანდიდატებს, რომლებსაც აქვთ შესაბამისი ცოდნა და გამოცდილება, იზიდავთ მაშტაბური, მრავალფეროვანი და საინტერესო გამოწვევები და ამავდროულად დაინტერესებულნი არიან აქტიური და სწრაფი პიროვნული და კარიერული განვითარების შესაძლებლობებით.
სამუშაო ადგილი: თბილისი, დ. გამრეკელის 21
სამუშაო განაკვეთი: სრული
ძირითადი მოვალეობები:
• კომპანიის მიზნებისა და გეგმების შესაბამისად შესყიდვების სტრატეგიის განსაზღვრასა და შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება და ხელმძღვანელის ასისტირება;
• შესყიდვების პროფესის მონიტორინგი;
• არასტანდარტულ ანდა სპეციფიკურ მოთხოვნაზე შესაბამისი კომპეტენტური პირების ჩართვა შესასყიდი პროდუქტის/სერვისის შერჩევისა და მოლაპარაკების პროცესში;
• შესყიდვების გეგმის შესაბამისად უკვე არსებული მომწოდებლების პირობების მოგროვება და ანალიზი;
• მომწოდებლებთან მოლაპარაკებების წარმოება, როგორც ღირებულებაზე ასევე მოწოდების ვადებზე და სხვა პირობების გაუმჯობესებაზე;
• ახალი მომწოდებლების ძიება, მათი პირობების დადგენა და შედარება არსებულებთან;
• ახალი მომწოდებლების ბაზის უწყვეტი განვითარება;
• შესყიდვის პროცესში ყველა საჭირო დოკუმენტაციის წარმოება კანონმდებლობისა და შიდა პოლიტიკის გათვალისწინებით;
• შესყიდვების დაგეგმვა სტატისტიკაზე და არსებულ მოთხოვნეზე დაფუძნებით, შესაბამისი სამსახურების მონაწილეობით და შეთანხმება მენეჯმენტთან;
• შესასყიდი პროდუქციის ხარისხისა და ფასის ალტერნატივების მომზადება;
• დეფექტური ან კონტრაქტის შეუსაბამო პროდუქციის დაბრუნება მომწოდებელთან;
• განხორციელებული შესყიდვების შესახებ რეგულარული ანგარიშის მომზადება და უშუალო ხელმძღვანელთან წარდგენა;
• პერიოდული რეპორტის წარმოება უშუალო ხელმძღვვანელისთვის;
• უშუალო ხელმძღვანელის სხვადასხვა მითითებებისა და დავალებების შესრულება კომპეტენციის ფარგლებში.
ძირითადი მოთხოვნები:
• უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების, ტექნიკური ან მიწოდების ჯაჭვის მართვის მიმართულებით;
• შესყიდვების მართვის მინიმუმ 7 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, მათ შორის 3 წლიანი მენეჯერულ პოზიციაზე;
• ტექნიკური სფეროს, ელექტროსადგურების, მშენებლობის, ინფრასტრუქტურის ან მსგავს ინდუსტრიებში მუშაობის გამოცდილება;
• უცხო ენების (ინგლისური, რუსული) პროფესიულ დონეზე ცოდნა;
• საოფისე და შესყიდვების პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა.
დაინტერესებულ პირებს ვთხოვთ, გამოაგზავნონ რეზიუმე (CV) შემდეგ მისამართზე recruiting@stream.com.ge არაუგვიანეს 3 ოქტომბრისა.
გთხოვთ, წერილის თემის გრაფაში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. შერჩევას ახორციელებს კომპანია STREAM -ის რეკრუტინგის სამსახური. შერჩეული კანდიდატები საბოლოო გასაუბრებას გაივლიან დამქირავებელ კომპანიასთან.
თქვენს მიერ გაგზავნილი პერსონალური მონაცემები დაექვემდებარება დამუშავებასა და შენახვას საქართველოს კანონმდებლობით დადგენილი წესის შესაბამისად.