The stream
Eng
  • STRATEGY
  • TRAINING
  • RESEARCH
  • EVALUATION
  • ACHIEVEMENT
  • MANAGEMENT

„მისტიური მომხმარებლის“კვლევა

თქვენი და თქვენი კონკურენტი კომპანიების მომსახურების ხარისხის ყველაზე ზუსტი შეფასება "მისტიური მომხმარებლის" კვლევითაა შესაძლებელი.

ჩვენი მისტიური მომხმარებლები ეწვევიან თქვენს ან თქვენი კონკურენტის ობიექტებს მომხმარებლის რანგში, განახორციელებენ ზარს ქოლ-ცენტრში, დაუკავშირდებიან ონლაინ კონსულტანტს ინტერნეტით. დააფიქსირებენ, აღწერენ და შეაფასებენ  მომსახურების ყველა ასპექტს და მათი დაკვირვებების ანალიზის და მონაცემების სტატისტიკური დათვლის საფუძველზე ჩვენ წარმოგიდგენთ ანგარიშს მომსახურების ხარისხის თქვენთვის მნიშვნელოვნი ასპექტების შესახებ.

კვლევებზე დაყრდნობით შექმნილი ანალიტიკური ანგარიშისა და რეკომენდაციების დახმარებით მიიღებთ:
სრულ და ობიექტურ ინფორმაციას თქვენი ან თქვენთვის საინტერესო კომპანიის (მაგალითად კონკურენტის)  მომსხურების ხარისხის შესახებ
თანამშრომლების მიერ მომსახურების სტანდარტის დაცვის შესახებ დეტალურ ინფორმაციას
ინფორმაციას მომსხურების სტანდარტის კომპონენტებში არსებული შესაძლო ხარვეზების შესახებ
გამოავლენთ:
• კომპანიის მიერ კლიენტთა მომსახურებაში გამოკვეთილ ძლიერ და სუსტ მხარეებს
პოტენციური გაუმჯობესების სფეროებს
განვითრების მიმართულებებს
• ტრენინგის საჭიროებებს
მისტიური მომხმარებლის კვლევის ჩაატარების და მისი შედეგების გათვალისწინების შედეგად:
• შეძლებთ გააუმჯობესოთ მომსახურების ხარისხი
დაამყაროთ ობიექტურ ინფორმაციაზე დაყრდნობილი უკუკავშირი თანამშრომლებთან
მოგეცემათ ობიექტურ კრიტერიუმებზე დაყრდნობით წახალისოთ საუკეთესო შედეგების მქონე  თანამშრომლები
• კონკრეტული და მიზნობრივი გახადოთ თანმშრომელთა განვითარების მეთოდები

თქვენი საჭიროებიდან გამომდინარე, გთავაზობთ თანმშრომლებთან ინდივიდუალური შეხვედრების ჩატარებას მათთვის ინდივიდუალური ანგარიშის და ხარვეზების გამოსწორებაზე საკუთარ თავზე მუშაობის მეთოდების გაცნობის მიზნით, რაც მნიშვნელოვნად გააუმჯობესებს მომსახურებაში არსებულ ხხარვეზებს.