The stream
Eng
  • STRATEGY
  • TRAINING
  • RESEARCH
  • EVALUATION
  • ACHIEVEMENT
  • MANAGEMENT

ეფექტიანი სატელეფონო მომსახურება

ტრენინგის მიზანი: 
გაზარდოს მონაწილეთა ცოდნა სატელეფონო საუბრის ეტიკეტის, ეფექტიანი ოპტიმალური კომუნიკაციის პრინციპების, კომუნიკაციის ვერბალური და არავერბალური საშუალებების, პარავერბალური სიგნალების მნიშვნელობის შესახებ.

მიზნობრივი აუდიტორია:
სატელეფონო მომსახურების ცენტრის თანამშრომლები

მეთოდოლოგია:
თეორიული პრეზენტაციები, სადემონსტრაციო სავარჯიშოები, დისკუსიები, თამაშები, როლური თამაში

ტრენინგის შედეგად მონაწილეები:
 გაიუმჯობესებენ სატელეფონო კომუნიკაციურ უნარებს
 გაეცნობიან სატელეფონო მომსახურების მიმართ კლიენტის ძირითადი მოთხოვნებს 
 გაიაზრებენ პოზიტიური მომსახურების მნიშვნელოვნებას და მომგებიანობას
 გაიუმჯობესებენ აქტიური მოსმენის და შეკითხვების სწორად დასმის უნარ-ჩვევებს
 ეფექტიანად მოახერხებენ რთული, პრობლემური მომხმარებლების მომსახურებას
 ისწავლიან თავაზიანი უარის თქმას და „ცუდი“ ინფორმაციის გადაცემას
 ისწავლიან ხმის, როგორც ეფექტური სატელეფონო კომუნიკაციის წამყვანი ინსტრუმენტის მართვას
 შეძლებენ სტრესულ სიტუაციასთან გამკლავებას
 გახდებიან მეტად მოტივირებული და შედეგზე ორიენტირებული 

კომპანიის სარგებელი
კომპლექსურად აღებული სისტემატური სწავლების შედეგად მომხმარებელთა პრობლემების გადაწყვეტა და ინფორმაციას მიწოდება მოხდება უფრო სწრაფად და ეფექტიანად, რაც ხელს შეუწყობს კომპანიის პოზიტიური იმიჯის დამკვიდრებას და ბიზნეს ამოცანების შესრულებას.